Monday, January 15, 2007

Δευτέρα??? Yudihuiiii!!!!!!

Το Yudihuiiii!!!!!! είναι το αγαπημένο μου επιφώνημα. Μου θυμίζει λίγο από τη ζωή μου στις Ελβετικές 'Αλπεις που αρχίζω πολύ να νοσταλγώ αλλά με ταξιδεύει και λίγο πιο πίσω. Στα παιδικά μου χρόνια όπου είχα γεμίσει την πόρτα του ψυγείου μας με αυτοκόλλητα της Χάιντι και η μητέρα μου με κυνηγούσε ανελέητα. Μου άρεσε να τα κολλάω και μετά να τα ξεκολλάω, και μετά να τα ξανακολλάω και να τα ξοκολλάω και μετά... Είχα το κόλλημά μου!
Αργότερα έβλεπα την Κάντι- Κάντι. Είχε κι εκείνη ένα yudihuiii!!!!κο ύφος που με τρέλλαινε.
Ακόμα και αν δεν είσαστε fun της Χάιντι ή της Κάντι δοκιμάστε το!
Ένα πρωινιάτικο "yudihuiiii!!!" στον καθρέφτη (από αυτά που τεντώνουν τα χείλια μέχρι τα αυτιά) αφιερώμενο αποκλειστικά στην γλυκήτατα πρησμένη από τον ύπνο μούρη που έχετε απέναντι σας και στην ανορθόδοξη κουάφ των μαλλιών που συνοδεύουν τη μούρη αυτή μπορεί να σας τονώσει ακόμα και τις Δευτέρες που κάθε ελπίδα για τόνωση μοιάζει να έχει κολλήσει στο κατακάθι του ελληνικού καφέ που ήπιατε προ ημερών και το φλιτζάνι βρίσκεται ακόμα στο κομοδίνο...
Μάκια πολλά και γιουντιχούιιιιιιιιικα!!!


5 comments:

clickbee said...

Κάτι τέτοια post να τα postάρεις πιο νωρίς. Την Τρίτη το πρωί, στον καθρέφτη της τουαλέτας του γραφείου, δουλεύει το Yudihuiiii???

bicoutti said...

Ααα.., Δευτεριάτικα πρωί-πρωί δε μπορούσα να το postάρω. Ήμουν χάλια! χιχι!

Σημασία άλλωστε δεν έχει η ημέρα, ούτε η ώρα, ούτε ο καθρέπτης! Σημασία έχει μάλλον... η κουάφ! Αν δε γελάσεις πρώτα με τον εαυτό σου πως να γελάσεις με όλα τα άλλα παράδοξα?
Να γελάσεις όμως... όχι να τον ξεγελάσεις...

clickbee said...

Να καγχάσω μπορώ ?? (τι άσχημη λέξη ! ας μου κλείσει το στόμα κάποιος τώρα ! με χίλια φιλιά κατά προτίμηση..)

bicoutti said...

Mouts mouts mouts x 1000
(de ftaiw egw an den prosdiorises poios...)

proserpina said...

Μου βάζεις ιδέες τώρα!!! Πώς προφέρεται όμως αυτό το πράμα - αν είναι να κάνουμε κάτι, να το κάνουμε σωστά!
Εγώ πάλι, προτιμώ το cowabungaaaa (προφανώς το έχω σφάξει στην ορθογραφία αλλά είναι τέλειο, "πίσω και σας έφαγα!")