Friday, January 12, 2007

Επιτέλους! Τα κατάφερα!

Πιστεύεις ότι μπορείς να αλλάξεις τη μοίρα σου? Είτε το πιστεύεις είτε όχι να ξέρεις τούτο. Τουλάχιστον μπορείς να αλλάξεις την κακομοιριά σου!
Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες να εκδόσω το πρώτο μου post (και δεν είμαι δα και καμιά άσχετη) νάτο!
Τι έφταιγε; Ποιος έφταιγε; εγώ. Ουσιαστικά δεν ήθελα να δημοσιεύσω τίποτα. Ή μάλλον ήθελα να δημοσιεύσω κάτι. Το τίποτά μου.
Παρακολουθώ από καιρό τους Bloggers, κάποιους μάλιστα τους παρακίνησα στα πρώτα τους βήματα αλλά εγώ την κότα.
Τώρα που βρήκα το θάρρος να ξεμπροστιαστώ (στα δικά μου κυρίως μάτια) αφιερώνω το πρώτο post στην κολλητούλα μου που κάποτε, σε μια άσχετη στιγμή της ζωής μας, μου χτύπησε το κουδούνι για να μου δώσει ένα βραστό αυγό. Κι έγραφε "Σταμάτα πια να κάνεις την κότα, βγες από το αυγό σου, άνοιξε τα φτερά και πέτα".
Ακολούθησα τη συμβουλή της χωρίς καν να το καταλάβω. Κι έτσι, μπορεί να μην έχω να πω τίποτα όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχω κάνει τίποτα.
Γεια σου Βασιλική

9 comments:

proserpina said...
This comment has been removed by the author.
proserpina said...

Καλή αρχή bicoutti!
(καλά, αυτό με το αυγό τρομερό! η pieta στο έκανε; - εγώ πάντως απο αυτή σε ανακάλυψα)

Περιμένουμε τα επόμενα ποστ!

(το προηγούμενο σχόλιο που σβήστηκε εγώ το έκανα, είχα ξεχάσει να βάλω ερωτηματικό, πωωω μαντάρα στα έκανα εδωμέσα, ακόμα δεν ξεκίνησες!)

pietà said...

Καλώς μας ήρθες συνάδελφε!
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, η πρόταση για να ανοίξουμε κομμωτήριο νομίζω ότι θα προχωρήσει...
Enjoy!

bicoutti said...

Όχι δεν ήταν η pieta (δε γνωριζόμασταν τότε) όμως θα μπορούσε να είναι.
Μαντάρα; Ναι! Και μ'αρέσει. Όπως είδες το blog μου είναι ήδη μαντάρα. Αποφάσισα να βάλω λίγη αταξία στη ζωή μου γενικότερα, όποτε anything μαντάρα is welcome!
Καλή και γλυκιά μέρα

clickbee said...

Μικρό μου bicoutti... σνιφ...κλαψ...I'm so proud for you ! Ελάτε όλοι μαζί να κρατάμε ...κατσαρό το βλέμμα μας! Η ευθεία είναι ο πιο σύντομος δρόμος αλλά για όσους το ταξίδι είναι πιο σημαντικό από την Ιθάκη οι στροφές το κάνουν απολαυστικό !

clickbee said...

...I'm so proud OF you... (αν δεν το διόρθωνα θα'σκαγα!)

bicoutti said...

ena click
αυτή η τελειομανία είναι που μας τρώει! Μην κάνουμε κανα λάθος και
εκτεθούμε και άντε μετά να το ξεπεράσουμε και μας τρώνε οι εμμονές και αντί να το αποδεχτούμε και να συνεχίσουμε, το λιβανίζουμε και τέλος το φοράμε ρούχο γιορτινό... το ένα πάνω από το άλλο και άντε να πάρει η ψυχή καθαρό αέρα!
'Αιντε μην αρχίσω τωρα..
Μάκιααααα.....

clickbee said...

Υou got me μικρη μου σγουρομαλλα empress...

Εχθες επιασα παλι την 'Ασκητική'. Κατι θα λεει και γι'αυτο.

(Δεν εβαλα τονους ! Ειναι μια προοδος, δεν μπορεις να το αμφισβητησεις-αυτη η τελευταια λεξη δεν μου καθεται στο ματι,αλλα δεν θα ψαξω το λεξικο, για να μαθεις-)

clickbee said...
This comment has been removed by the author.