Thursday, January 25, 2007

Με γειές - με γειές!

Ω ναι! Άλλαξα template. Κι είναι καλό αυτό; Μήπως δείχνει αδύναμη προσωπικότητα, έλλειψη ψυχικής ισορροπίας, κυκλοθυμικότητα, αναποφασιστηκότητα, τυρόπιτα ή σπανακόπιτα; Τώρα ίσως όχι. Σε λίγο καιρό που ίσως την αλλάξω και πάλι μπορεί να προβληματιστώ περισσότερο επ' αυτού.
Για να εξηγούμαι θα ήθελα να παραθέσω τα εξής τρανταχτά μου επιχειρήματα:
1. Η οθόνη του υπολογιστή μου είναι παμπάλαια με αποτέλεσμα να μην απολαμβάνω τα καταπληκτικά πουά στο φόντο (λόγος βασικός για τον οποίο διάλεξα το προηγούμενο σκούρο template).
2. To πράσινο ως γνωστόν ξεκουράζει το μάτι.
3. Το πράσινο παραπέμπει σε λειβάδια και κάμπους άρα ξεκουράζει και χαλαρώνει τον νου.
4. Το πράσινο ενίοτε παραπέμπει και σε τόπους χλοερούς αρά... ξεκουράζει και το σώμα!
5. Το πράσινο εμπνέει παρακίνηση όπως το πράσινο των φαναριών που σου λέει ΠΡΟΧΩΡΑ.
6. Έτσι γουστάρω ρε!

Πάντως πρέπει να παραδεχτώ πως η αλλαγή αυτή μου έφτιαξε τη μέρα! Είχα και την pieta που ψυχοπλακώθηκε με το προηγούμενο post μου (και σίγουρα δεν ήταν η μόνη...) ... ε, έπρεπε κάπως να επανορθώσω...

7 comments:

clickbee said...

Μ'αέσει !
Και είναι όντως πιο φιλικό στο μάτι.
Για σκέψου... η όραση είναι η μόνη από τις πέντε αισθήσεις που χρησιμοποιούμε during blogging !
Προβληματίστηκα τώρα...
(τα αγγλικά για συντομία,έχουμε και δουλειές!)

bicoutti said...

Για περισσότερους προβληματισμούς μπορείς να επισκεφτείς και το post του Μίμη Ανδρουλάκη με θέμα "Τί χάνουμε, τι κερδίζουμε στην τέχνη της συζήτησης".

Μάκια

pietà said...

Πρέπει να προβληματιστώ που ο προβληματισμός μου σε προβλημάτισε και άλλαξες λουκ;;;
Να μην σου μιλήσω για τα μαλλιά σου λοιπόν....
:-))

bicoutti said...

Πρέπει να προβληματιστώ που με απείλησες με το ενδεχόμενο της απόλυσης άκαρδο πλάσμα; κλάψς!(το ξέρω, πως καλό θες να μου κάνεις)
Όσο για το look των μαλλιών μου κυρία μου ξέρεις πολύ καλά ποιος ευθύνεΣαι!!!!! Χμ!

Blogaki said...

Μην ανησυχείς! Σχεδόν όλοι αλλάζουμε κάνα δυο templates Μέχρι να καταλήξουμε!!
Και ναι! Είναι πιο ωραίο το πρασινάκι!!
Με γειες λοιπόν!

pietà said...

Με γειες βρε!
Ωραίο το έκανες!!!

proserpina said...

Μια χαρά το πρασινάκι!