Wednesday, January 31, 2007

Καθρέφτη καθρεφτάκι μου

Τον έσπασα! (πραγματικότητα) Κατά λάθος και σε φάση ακινησίας. Μου γλίστρησε από τα χέρια η κουκλίτσα μου (ειλικρίνεια) και έπεσε. Όσο φρέσκια κι αν είναι, την ώρα της πτώσης έμοιαζε κουρασμένη όσο κι εγώ (ταύτιση).
Ούτε και κατάλαβα πως έγινε. (δικαιολογία)
Κι ενώ την άφησα στα απαλά και ούτε γραζουνίτσα δεν είχε, ο δεξιός καθρέφτης είχε γίνει χίλια κομμάτια! Μαζί κι εγώ χίλια κομμάτια. (μοιρoλόι)
Διορθώνεται! είπα γρήγορα στον εαυτό μου για να ξορκίσω το κακό που ήξερα πως πλησίαζε. (διορατικότητα)
Τι διορθώνεται; ξανασκέφτηκα. (επανεξέταση)
Και για ακόμα μία φορά ενεργοποιήθηκε αυτόματα και ακαριαία η εσωτερική διαδικασία της Αυτο-ισοπέδωσης που με τόση "αγάπη" και αφοσίωση καλλιεργώ τελευταία . (αυτογνωσία)
Ο κ α θ ρ έ φ τ η ς δ ι ο ρ θ ώ ν ε τ α ι . 2η απόπειρα τόνωσης. Μπααα... (άρνηση)
Θα πάρω έναν άλλο! 3η απελπισμένη απόπειρα. (εκτός θέματος)
ΑΙΝΤΕ ΚΑΙ Γ......ΣΟΥ κωλοχαρακτήρα! (αθυροστομία)
Καταπίνω τα αγκάθια μου, φοράω κράνος, βάζω μπρος και φεύγω. (δραματικότητα)
Και για πρώτη φορά, δεν συνέχισα εξ'άπαντος αυτή τη μάταιη διαδικασία αυτολύπησης και αγνόησα ευχές για να ξεγίνει αυτό που έγινε... (καινοτομία)
Τελικά ουδείς τέλειος, ουδείς άχρηστος, ουδείς άθραυστος, ουδείς αναντικατάστατος. Άιντε να τα χωρέσω τώρα όλα αυτά στο μποτιλιαρισμένο μου μυαλό. Ούτε σαν συμπιεσμένα αρχεία. (zip.)
Μάκια και καλό μήνα


3 comments:

pietà said...

Αυτό που κάθε σου πράξη πρέπει να την περνάς από κόσκινο και να την ονομάζεις, να το προσέξεις! (αντιπερισπασμός)
:-)

bicoutti said...

Κόσκινο! (λέξι κλειδί)
Μάλλον δεν ξέρω να ζυμώνω, γι' αυτό 5 μέρες κοσκινίζω! (λαική ρήση)
χαχα! Μάκια!

proserpina said...

Καταπίνω τα αγκάθια μου, φοράω κράνος, βάζω μπρος και φεύγω. (αποφασιστικότητα)