Monday, January 29, 2007

Το cake, ο κύκνος, η γάτα & ο σκύλος


Αυτή η αφίσα για το classic ballet event στο Badminton Theater με αιφνιδιάζει κάθε φορά που την βλέπω! Ενώ ξέρω πάρα πολύ καλά ότι αναφέρεται στην "Λίμνη των Κύκνων" με παραπέμπει συνεχώς σε μία... τούρτα με γαρνιτούρα λευκά πούπουλα!
Επιμένω να διαβάζω τον τίτλo: Swan Cake !!! Ισιώστε βρε πουλιά μου λίγο το L.
Εν πάσει περιπτώσει με προτροπή της αδερφούλας μου αποφάσισα να την δω την πολυσυζητημένη αυτή παράσταση. Η αλήθεια είναι ότι έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές. Η άλλη αλήθεια όμως είναι ότι τώρα τελευταία η τάση αυτή για αντρικού φύλλου μονοπώλια πάνω στη σκηνή με προβληματίζει. (ίσως γιατί με φόβο αναμένω και την αντίποινα από την πλευρά των γυναικών;;;)
Αισθάνομαι πως είμαστε εμείς και αυτοί. Γιατί τόση μανία για αντιπαράθεση;
Όταν είδα το "2" έφυγα με ανάμεικτα συναισθήματα. 5 άτομα παρέα το είδαμε και τα 5 είχαμε διαφορετική άποψη επί του θέματος. Εγώ όπως πάντα τον τελευταίο καιρό, διστακτική, αναποφάσιστη, καλοπροαίρετη και με αργό εγκεφαλικό επεξεργαστή προτίμησα αρχικά να κρίνω το τεχνικό κομμάτι της παράστασης (κίνηση, σκηνικά, μουσική, ευρηματικότητα, συντονισμός, κτλ.). Τα δύσκολα τα άφησα στις υπόλοιπες 4 (που έχουν αναβαθμίσει τον επεξεργαστή τους, αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό...) και απλά παρακολουθούσα τις αντιπαραθέσεις τους (δε μπαίνω σε λεπτομέρειες εντός Post, αλλά ίσως το κάνω εντός Comments).
Για να είμαι ειλικρινής αυτό που εγώ θα ήθελα να ακούσω ήταν η γνώμη ενός άντρα. στρέητ κατά προτίμηση γιατί την άλλη πλευρά νομίζω την έπιασα κατά τη διάρκεια της παράστασης. Δυστυχώς ουδείς από τους δικούς μου ανήρ (στρέητ και μη) δεν πήγε να την δει και έχω μείνει με το παράπονο και την απορία...
Για τη Λίμνη των Κύκνων θα σας πώ περισσότερα after the event.
Πάντως το θέμα που με ταλανίζει είναι όλο αυτό το χάσμα μεταξύ των δύο φύλλων. Ή εγώ είμαι ηλίθια ή όλη αυτή η συμπεριφορά του σκύλου και της γάτας μας υπενθυμίζει απλά για μία ακόμα φορά πόσο συγγενεύουμε με τα υπόλοιπα θηλαστικά. (αν και τα τελευταία μοιάζουν κατά πολύ ανώτερα...)
Τελειώνοντας ναι, θα ήθελα να την ξεμπροστιάσω την ανασφάλειά μου. Μιας που μιλάμε για τούρτες, γάτες και σκύλους, ας μου πει κάποιος: στη φράση "και το Cake ολόκληρo και ο Σκύλος χορτάτος", τι απέγινε η Γατούλα;;;; (ax, ελπίζω όχι μια χαψιά...)

2 comments:

bicoutti said...

Βρε καλώς και το e-marketing.
Τεσπα

china girl said...

Δις ιζ ε βέρι νάις μπλογκ ιν ντιτ.
Καλημέρα καλή μου, πολύ χαίρομαι που σε γνωρίζω!

Θα τα λέμε,

πολύ μου άρεσε το κείμενό σου

α! είμαι η ΑΡΓΥΡΕΝΙΑ (δεν μπορώ να σου ποστάρω αλλιώς)