Saturday, March 10, 2007

7 movies και το ποδήλατό μου

Ecco! 7 movies
Ανταποκρίνομαι στο κάλεσμα (μη με χαρακτηρίσετε και αντικοινωνική ή γουρούνα)
"No man's land" για τελείως προσωπικούς λόγους. (καλύτερα πάνω στο ποδήλατο παρά πάνω από μια χειροβομβίδα)
"Baraka" γιατί είμαι του φεύγα... (πάντα μαζί με το ποδήλατο)
"All that Jazz" γιατί μυήθηκα από beloved person (και ναι είμαι τζαζ πάνω στο ποδήλατο)
"Μίλα της" γιατί μου μίλησε... (αλλά δεν άκουσα, ήμουνα πάνω στο ποδήλατο)
"Όρκα" γιατί έτσι μου αρέσει αν και δεν ξέρει ποδήλατο
"Απέραντο Γαλάζιο" γιατί είναι απέραντο και είναι γαλάζιο (γαλάζιο και το ποδήλατo)
"Ολομόναχοι μαζί" αφιερωμένο εξαιρετικά σε μένα και το ποδήλατό μου

Μάκια

5 comments:

GouRouni said...

Μια χαρά θα ήταν να σε λέγαμε γουρούνα θα είχα και παρέα :P

Έχεις το δικό σου style.... είτε στις ταινίες... είτε στο ποδήλατο !

Μάκια...

Γρηγόρης

bicoutti said...

νχρρρρ...νχρρρρ....καλημέρα!

Blogaki said...

Δεν ξέρω γιατί...ένστικτο είναι;..κληρονομικό χάρισμα είναι;..αλλά έχω την αμυδρή υποψία ότι σου αρέσει το ποδήλατο!!! :)))
Καλημέρα, καλή εβδομάδα!!!

pietà said...

Και δεν μου λες;;; Εσύ ό,τι κάνεις, παίρνεις και το ποδήλατο μαζί?????????????????????????
:-))

Tf said...

3-iron, ε;
Δε τη ξέρουν και πολλοί. Μία από τις αγαπημένες μου. Απίστευτο κομμάτι στο τέλος από Natacha Atlas. Το έχω μέσα στο music box στο blog μου.

Μπράβο, ωραίο γούστο. :-)