Sunday, May 20, 2007

Ο χρόνος μετράει από... ΤΩΡΑ!

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι * Πρωινό με μουσικούλα στην ψυχή (& ας παίζει & Μακβεθ)*Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί*Η ελπίδα που πεθαίνει πάντα τελευταία & το ξυπνητήρι που δεν πεθαίνει ποτέ..*Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια*Ας αφήσουμε την τελευταία & ας αναμένουμε με ενθουσιασμό την επόμενη*Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι*Να κοιτώ μια μπρος, να κοιτώ μια πίσω, & να μην βλέπω εντέλει τίποτα*Το βασικό ελάττωμά σας*Να κοιτώ μια μπρος, να κοιτώ μια πίσω & εντέλει να "τα βλέπω όλα"*Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια*Σ'αυτά που δεν απαιτούν εξορκισμό, αγιασμό ή λοβοτομή*Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσθε περισσότερο*Πρέπει απαραιτήτως?*Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα.*Αυτοί που ήταν & χθές.Οι γονείς μου.*Το αγαπημένο σας ταξίδι*Κάθε ταξίδι.*Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς*Ξεκινώ από Tom κι ένας Robins ξέρει που θα καταλήξω..*Ποιαν αρετή εκτιμάτε σε έναν άντρα;*Θα την εκτιμήσω όποια κι αν είναι.*…και σε μια γυναίκα;*Η αρετή είναι γένους θηλυκού*Ο αγαπημένος σας συνθέτης;*η Φύση*Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους.*Μπορείς εσύ να σφυρίζεις & να τραγουδάς ταυτόχρονα??*Το βιβλίο που σας σημάδεψε*Δε θυμάμαι ποιο ακριβώς,πάντως έπεσε απ'το ψηλότερο ράφι.*Η ταινία που σας σημάδεψε*Που θα με σημαδέψει ελπίζω:"What the bleep do we know?"*Ο αγαπημένος σας zωγράφος *Ένας τυπάκος με μούσια στην ΕΤ3. Με κάνει να πιστεύω πως μπορώ κι εγώ να τα καταφέρω(να ζωγραφίσω,όχι ν'αφήσω μούσια)*Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας*Που με αφήνουν αδιάφορη οι βιτρίνες στο "The Mall"*Το αγαπημένο σας χρώμα*Μπιζοροζουλί. Γλυκό & σπάνιο το βρίσκεις μόνο στη γλωσσίτσα της ανιψιάς μου.*Το αγαπημένο σας ποτό*Margarita.Classic.*Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;*Που είμαι νινί ακόμα*Τι απεχθάνεσθε περισσότερο από όλα;*Να μου παίρνουν απ'την αγκαλιά το πλασματάκι με τη ροζαλιά γλωσσίτσα.*Όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία*Να τρέχω (κι ας μην φθάνω)*Ο μεγαλύτερος φόβος σας*Ο Φόβος πως μπορεί να λυγίσω μπροστά στους φόβους μου*Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα*Δεν το επιλέγω.Μόνο του έρχεται*Ποιο είναι το μόττο σας;*Ένα XR 125cc (αλλά εσύ που το ξέρεις??)*Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;*Στην αγκαλιά του αγαπημένου μου. Να χαθώ στα μάτια του πριν χαθώ..*Εάν συναντούσατε το Θεό,τι θα θέλατε να σας πει;*Και τι θα'θελα κι εγώ να του πω*Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτόν τον καιρό;*Απ'ότι βλέπω, μη συνεργάσιμη

Τι κέρδισα; ......Πως είπατε; ....Αυτογνωσία; ..... αααα, τότε... Θα την αλλάξω με τη βαλίτσα Νο 23.

6 comments:

neraidaki said...

fobero to post,me ekanes na ksexastw apo to agxos pou me diakatexei tis teleutaies wres!!exw parei sbarna ta agaphmena blog ths argyrenias(kathoti einai kai polla) na perasei h wra :P.Bob Ross o tupakos me ta mousia sthn ET3 (emena proswpika me ekneurizei giati ola ston diko tou kosmo einai teleia alla egw den yparxw ekei mesa)

bicoutti said...

Καλό μου νεραιδάκι,
το postάκι αυτό ήτανε ένα ευγενικό κάλεσμα από φίλους της blogoσφαιρας.
Σε προσκαλώ λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου να...
come out and play!
Ίσως κι εγώ να ξεχαστώ από το άγχος μου όταν σε διαβάζω. Ίσως πάλι να μην είναι σωστό που περιμένουμε να ξεχαστούμε...
Άγχος κσσσσουτ κσσσσουτ!!!!

Μάκια

leila said...

τρομερό το χρωμα της ανηψιάς!!

bicoutti said...

Που να δεις την ίδια την ανιψιά!

Θέλω κι εγώ πολύ να σας επισκεφτώ μα προς το παρόν δεν έχω ποιοτικό χρόνο να καμαρώσω τη blogosfaira & δε θα ήθελα να περιδιαβαίνω αδιάφορα και βιαστικά στα μέρη της.

Σύντομα όμως...

Anonymous said...

μπιζοροζουλί μαγουλάκια να'χεις, όμορφα πάντα να γράφεις, έτσι πάντα ευχάριστα συνεργάσιμη να'σαι,πάντα υπέροχα ιδιόρρυθμη, πάρε ένα φιλί τώρα, σμακ!

bicoutti said...

@ argyrenia
τα φιλιά από τα αστέρια
τα φυλώ μες στην καρδιά
και με της ψυχής τα χέρια
σου αφιερώνω μια αγκαλιά